marți, octombrie 23

Kinekoncept

Argument 1.
Am observat că de ceva vreme încoace cam toate lucrurile trec după un film. Bun sau rău, îmi canalizez energiile negative spre ecran, fie că e în întunericul cinemtografului, fie că e ecranul mic al laptopului. Filmul face bine. Pînă acum, nu am găsit unul care să facă rău. Oricît de bun sau de prost, de romanţios sau de violent.
Drept urmare, în fiecare zi am de gînd să mă invit la film. Să-mi pun retina pe imagini mişcătoare, care pînă la urmă poate că o să facă numai bine.

Argument 2.
De film se leagă mai toate promisiunile mele neîmplinite. Dacă acest blog va merge, atunci greşelile-mi vor fi puţin iertate. Dacă blogul va deveni unul interactiv, atunci, la un an de existenţă vom cîştiga ceva serios: promit să le fac rost de filmul preferat tuturor celor care postează şi vom organiza şi o mega-vizionare... poate chiar de 24 de ore. :)

8 comentarii:

Anonim spunea...

da, chiar si dupa un film prost

Anonim spunea...

bah, ce sa zic succes sa ai
ai un cititor ... constant deja

Anonim spunea...

mornin' :)

Unknown spunea...

Nu crezi ca-ti ei o obligatie prea babana? 24 ore de proiectie? Dai si chipsuri? Bafta!

Daniel Iftene spunea...

Nu e prea mare obligatia... sper numai sa se stranga intr-un an destui degustatori si comentatori care sa aiba rabdare sa vada 24 de ore de film...

Anonim spunea...

Welcome, milord! Abia aştept să te citesc. M-am şi abonat la feedul tău!

Anonim spunea...

haha. foarte bine. vreau si eu la 24 de ore de film. deocamdata fac in fiecare seara cite unul, pe computer, k cinematografele sunt departe si e aglomerat bucurestiul :(

blow me spunea...

daca imi promiti ca o sa fie filme si pt blonde.......(cumnatica)