joi, decembrie 20

Dragii mei... ca asa am invatat ca se incepe o scrisoare... imi pare rau - din nou - ca am neglijat blogul subsemnatului, timp de aproape jumatate de luna. Cu voia lui Dumnezeu si a colegilor mei de serviciu, lucrurile se vor rezolva din 3 ianuarie.
Deocamdata va spun Sarbatori fericite, iar orice post de anul acesta va fi doar accidental. Desi nu cred ca va fi unul, pentru ca am de combatut puternic in Man.in.fest pe unul foarte destept. Trebuie forta si meditatie...
Va multumec ca m-ati vizitat, ca v-am placut sau nu. You kept me alive. Hug u all. Si ne vedem anul viitor, cu mai multe forte si mai multe proiecte... is pe teava.

subsemnatul, deocamdata, I.D. Kine

Un comentariu:

Simona spunea...

pai daca asta e voia ta, asa sa fie, desi, pentru ca sunt intr/o perioada oarecum "no life", cam imi pare rau ca ai dezertat de la post.
sper sa iti mearga meditatia, si toate urarile inapoi,
simona.