luni, noiembrie 19

Eu si baietii mei dintr-a treia.. a patra, a cincea, a sasea

Dedicated to "the boys"...
Acum sa va vad. Am ajuns si la un serial care-mi place foarte mult, despre niste tipi cool, scunzi, care injura mult si vorbesc la telefon cu Jesus, in timp ce Satan si-o trage cu Saddam. Yeap. South Park, Colorado, locul unde sint ridiculizate si moralizate toate scandalurile, prejudecatile, prostiile, egocentrismele, miturile societatii americane. De curind, C. mi-a dat adresa site-ului care are toate episoadele din South Park, de la sezonul 1, la 11 (ultimul episod este The List, adica 11-14). E vorba de www.southparkzone.com.


In principiu, pentru cei care n-au vazut nici un episod (mi-e greu totusi sa cred ca exista acel cineva si, daca exista, trebuie sa dea fuguta la site sa vada un episod... poate chiar doua) e vorba de patru pusti, Eric, Kyle, Stan si Kenny (you, bastards!) care injura mult, fac multe prostioare, dar au si un cadru pe masura, in care sa se desfasoare. South Park, Colorado, este oraselul tuturor perversiunilor, tuturor minoritatilor, culorilor politice, evenimentelor extra-ordinare, -terestre, -conjugale.
Nu prea am cum sa va vorbesc mai aplicat despre cei patru, singura solutie fiind sa iau toate episoadele la rind. Tot imi vine sa spun, "stiti episodul ala cind..." Nu pot sa fac asta, asa ca fac o lista:
episodul preferat> Woodland Critter Christmas, sezonul 8
personajul principal preferat> Cartman, desi eu personal is mai mult un fel de Stan
personajul secundar preferat> Butters, la distanta f. mica de Mr(s) Garrison
animalul preferat> soricelul ala care se pierde in fundul lui Mr. Slave, Lemmiwinks


cea mai buna aparitie in travesti> mina lui Cartman in Taco flavored kisses... ai, ai muchacha :))
cea mai bine ridiculizata vedeta> Michael Jackson, urmat de Oprah
cel mai tare serial de animatie, evident, South Park.

PS> si chestia aia cu "The Simpsons already did it"... geniala.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Yeah!!! South Park, my favourite show ever!! Ce chestie, si eu il simpatizez cel mai mult pe Butters dintre "secunzi" ("that's Butters!"..."aa...that's ME!") Si, tot DA, Michael Jackson (Jefferson) e pe departe vedeta cea mai bine conturata si ridiculizata ("I got your nose").
A! Si faza cu "mai stii in episodul ala cand..." cred ca am rostit-o de sute de ori cat am lucrat la hotel; de ce? pt ca eram colegi cu the biggest South Park fan - Anthony. Cred ca in fiecare zi "dezbateam" o tema southparkiana, si el se tot mira cum de noi, din Romania, gustam si intelegem umorul, ca doar se fac referiri la atatea chestii "strict americane". Well, helloooo, America is everywhere!
Acum ca ne-am mutat si nu mai avem acces la DVD-urile lui Anthony, accesam si noi southparkzone.com. Si abia asteptam sa venim acasa si sa urmarim niste South Park impreuna!
PS: Ai vazut episodul cu premiul pt the biggest crap, pt care se lupta Randy, tatal lui Stan? Si cu Bono being THE actual crap? Cica prin asta de fapt faceau misto de premiul Emmy pe care l-au primit.
Pupici, Coco.