luni, noiembrie 19

Kine 500 si regrete

Dragii mei blogofili, cu parere de foarte bine tin sa va anunt ca azi, nu stiu exact la ce ora, My Daily Kinetherapy a ajuns la 500 de vizitatori. Nici nu visam, atunci cind am inceput, ca va puteti uita atitia pe blog, in mai putin de o luna. Va multumesc tuturor, cei care ati fost doar in trecere, care v-ati mai jucat cu linkurile si mai ales celor care au postat si comentarii. Va stiti voi, sinteti favoriti la vizionarea de 24 de ore.
Regretele. Evenimente din viata mea reala ma vor tine departe de blog in anuminte zile. Imi pare rau, mai ales de mine si de mansarda mea. Voi incerca sa nu se vada acest lucru. Sa fiu in fiecare zi cu un post nou pe blog. Mai greu va fi sa-mi tin promisiunea cu eseul de la Kine Plus. Nu incerc sa evit tema deocheata, ci doar o voi amina.
Va multumesc pentru intelegere si pentru vizite,
D.I. Kine

Niciun comentariu: