luni, noiembrie 5

Kine Plus

Am primit sfaturi de la prieteni dragi să ridic puţin nivelul blogului. Alţii, în schim, mi-au spus că-i prea scorţos. Mă declar prins la mijloc pentru că fiecare, în felul lui, are dreptate. Drept urmare, deocamdată voi încerca să mă prind în joc şi să propun o temă de eseuri lunare. Eu îmi asum să fac unul dintre ele, dar pe celelalte le aştept de la cei interesaţi. Nu dau limite, doar stilul trebuie să fie eseistic. La începutul fiecărei luni voi anunţa o serie de teme, pe care sper să le votaţi, iar tema cîştigătoare va fin Kine plus-ul săptămînii. În cazul în care unii sau alţii vor fi interesaţi, vom încerca să le şi publicăm pe un print. Dacă ne iese figura. Aşa că de acum, intraţi şi pe linkurile din secţiunea Kine Plus.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu ti-as recomanda sa schimbi tema, mie nu-mi plac bulinele:) In rest, astept ceva nou de citit!